عاشقانه ای لطیف

چندان حوصله ی نوشتن ندارم مثل قبل، ولی شاید با نوشتن سعی میکنم چیزایی رو به خودم یادآوری کنم و حتی چنگ زدنم بهشون قوی تر بشه.

آیلتزو که ثبت نام کردم پولو که دادم نوشته بود علی الحساب، و دو روز بعدش میل موسسه اومد که ازین به بعد آزمون آیلتزم با ارز آزاد حساب میشه، و در نتیجه در چشم به هم زدنی دوبرابرو نیم شد هزینه آزمون، که باید بپردازم....استاد زبانم گفت حالا که اینطوری شده بنظرم بیا برو آزمونتو عقب بنداز تا مطمئن باشی از نمره ی بالا...احتمالا آزمون چهار آبانو شرکت کنم.

امروز میل سفارت آلمان اومد...برای سی سپتامبر...میدونم خیلیا منتظر این میلن...با توجه به اینکه سیستم وقت دهی آلمان بسیار طولانی شده الان، حدود 30 ماه...و من در کمال ناباوری مجبورم کنسلش کنم.


پ.ن1: چه یافت آنکه تو را گم کرد...و چه گم کرد آنکه تو را یافت.... به وقت عاشقانه ی لطیف عرفه.

پ.ن 2: یادم نیست کی این اتودو زدم ولی کپی از یه اثره، لابلای مرتب کردن کاغذا و مقاله هام  امروزدیدمش.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.