دستم رو بگیر...محکم محکم

گفته بودم که مقاله ماینر ریویژن خورده؟ به هر حال، خواستم ثبت بشه...واقعا پروسه طولانی وسختی بود، ولی بی اندازه لذت داشت برای من، چون همه ی اونچه فهمیدم رو خودم فهمیدم، و هیچ لذتی برام بالاتر از لذت فهم و کشف نیست.

این روزا میخوام باز به خودم اجازه عاشقی بدم...در واقع درهای وجودیم رو به رو دوست داشتن باز کنم.

اول ژانویه امیدوارم اتفاقای خوبی بیوفته...اسکالر شیپ باز میشه و مدام به این فک میکنم که نکنه زبان آلمانی نیاز داشته باشه...تو بی آنست...باز قلبم از رفتن خالیه،ولی ذهنم مدام بهم فرمان میده بجنب...بجنب...بجنب.


پ.ن: میدانم که گمراهی چه بلای خطرناکیست...هدایتم کن.

یک سلب اعتماد شده

یادم هست نوروز هشتادونه چراغ ها رو خاموش میکردم، شمع روشن میکردم، و کتاب "جنگ و دیگر هیچ" که از شین امانت گرفته بودم، میخوندم...بله به همین اندازه بورژوآ...به همین اندازه غمگین.

این ها رو گفتم که اون حرف اصلی رو یک جورهایی کاور کنم، چه عجیبم من که حتی اینجا هم احساس امنیت نمیکنم،دقیقا چه کسی این اعتماد من رو این همه خدشه دار کرد؟

یک اکتشافی همین الان صورت گرفت و آن هم اینکه حقیقتا من برای گذر از غم های شخصیم، به شادی پناه نمیبرم، بلکه پناه میبرم به غم های بزرگ پیرامونم.


پ.ن: آدم های اون بیرون اگر کم کمک دارین خواننده خاموش همیشگی میشین، کمی، فقط کمی بنویسید.

از همون ها که یکیشون عالمی رو بس

وسط گیر و دار زندگی زنگ زده، "مردی به نام اوه" بخرم واست؟ و من هزار باره  تبدیل میشم به عاشق ترین خواهر.

پ.ن: آبی تپل زندگی من

بی عنوان ترینم

اینکه چرا میون این مارکای معروف، گوشی نوکیا رو خریدم  برمیگرده به باورم که اینطوری به یه شرکت شکست خورده دارم کمک میکنم...میدونم که خنده داره، ولی میخوام باور کنم میشه بعد از هر شکستی دوباره بلند شد و حتی میشه دوباره به اوج رسید...

شما هستی و همین مرا کفایت کند.

همین الان نوکیا 6 رو سفارش دادم از دیجی دو روز پیش هم مقاله ماینر رویژن خورد، به زین بک هم گفتم اون مبلغ ساعتی که برای کار تو پژوهشکده میدن ارزش نداره واسم و رد کردم پیشنهاد کاریشو...چندان مطمئن نیستم که کارم درست بود یا نه، ولی به هر حال انجام دادم...امیدوارم تا اسکالرشیپای آلمان باز میشه مقاله اکسپت شده باشه...من تلاش میکنم باقیش دست شما و حضرت رئوف....


لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین+ دست راست روی قلب