مارتینی عزیز...

یک ماه و سه روزه اینجام، حساب بانکی باز کردم، ولی سه باره کارتم میسوزه...عجیبه، نمی‌دونم واقعا من بدشانسم یا اوضاع برای خیلیا همینطوری پیش میره، به جز دو دفعه ی اول که بهم مشکوک شدن که دزدم!دفعه ی سوم عذرخواهی کردن و مشخص شد مقصر اصلی خود بانک هست! حتی همون دو دفعه ی اول!


اکثرا میگن اینجا فقط میشه به حرف آلمانی ها اعتماد کرد و اگه یه آلمانی حرفی بزنه زیر حرفش به هیچ وجه نمیزنه...شانس نداشتم که آلمانی اون یکی دانشگاه استادم بشه! همچنان وضعیت فاندم نامشخصه ولی استادم گفته تا پونزده مارچ صبر کن و نگران نباش به هیچ وجه...


همه توی قرنطینه ان و همه از لحاظ روحی افت پیدا کردن...علاوه بر همه ی نگرانی های که تنهایی اینجا به دوش میکشم و نمیخوام از خانواده کسی متوجهشون بشه...به شدت نگران اونجا هم هستم و کاری از دستم برنمیاد...


پ.ن: حالا برج مارتینی نماد حضور شماست...نگاهش میکنم و نگاهم گره میخوره به آسمونتون...

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 29 اسفند 1398 ساعت 02:24

اشتباه میکنید!


خیر...ولی باشه

علیرضا جمعه 23 اسفند 1398 ساعت 01:31

غره نمیشید.
مطمئنم!

شما بی اندازه خوبین...

علیرضا دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت 22:55

نیستید.
مطمئنم!

بده که از اطمینان شما ذوق میکنم؟...مبادا غره بشم به خودم...

علیرضا شنبه 17 اسفند 1398 ساعت 01:03

زاهد خلوت نشین دوش به میخانه شد
از سر پیمان گذشت بر سر پیمانه شد

صوفی مجلس که دی جام و قدح می‌شکست
باز به یک جرعه می عاقل و فرزانه شد

زاهد خلوت نشین حافظ که از سر پیمانش گذشت و بر سر پیمانه شد، تا شما چه می کنید.
امیدوارم اگه این پیمان براتون مهمه بتونید وفادار بمونید بهش.
سعیکم مشکور...

Doa konin peiman shekan nabasham...

علیرضا پنج‌شنبه 15 اسفند 1398 ساعت 02:26

یک ماه و سه روز گذشت؟؟؟
چقد زود!

مارتینی رو که دیدم فکر کردم منظورتون همون نوشیدنیه و خیلی تعجب کردم.
به پ.ن که رسیدم فهمیدم اشتباه کردم و البته به طرز عجیبی یاد این بیت افتادم:

در خرابات مغان نور خدا می‌بینم
این عجب بین که چه نوری ز کجا می‌بینم!

من اگرچه کنجگاوی بسیاری دارم برای کشف حس بعد از الکل! اما یه عهد و پیمان هایی رو ترجیح میدم تا جای ممکن بین خودم و آبی بیگران زندگیم حفظ کنم....نمیدونم تا کجا میتونم رو عهد و پیمانم بمونم...اما سعیمو میکنم

و شعر در خرابات مغان....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.