پاندمیک...

انگیزه ی حرف زدنم کمرنگ شده...شاید هم چون دوباره زیادی غر غرو شدم  اما دلم نمیخواد از تلخی های اینجا بگم...

در هر حال اینجا هم وارد قرنطینه شده و همه چیز تعطیل...رسما توی اتاق چهار در پنجم حبس شدم....و بدترین نکتش اینه که پنجره ی به اون بزرگی به ساختمان شهرداری زشت شهر باز میشه و ازیه  گوشه ی محدودش میتونم به مارتینی نگاه کنم فقط...تا یه ماه دیگه قراره اینجا بمونم...تنهای تنها...

خودتون رو سخت بغل کنین و مواظب خودتون باشین....


پ.ن: دوباره فقط منم و تو...و به طور خودخواهانه ای فکر میکنم میون این هفت میلیارد...تو حواست فقط به منه...و بی شک به الباقی هفت میلیارد...

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 29 اسفند 1398 ساعت 02:23

میگم
روی کاغذ
با خودکار

امیدورام

علیرضا چهارشنبه 28 اسفند 1398 ساعت 02:36

نمیدونم چرا یاد این بیت سعدی افتادم:
گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی

من قرنطینه تنهایی رو خیلی میپسندم، حیف که شرایطش مهیا نیست.

پ.ن. هنوزم هفت میلیاردیم؟
گویند تمنایی از دوست بکن سعدی
جز دوست نخواهم کرد از دوست تمنایی

شما که کلا وبلاگ رو رها کردیم...ولی بازم اینجا بگین...از هر چه...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.