ارکیده ها...

کوتاه و  مختصر...قراره برای کریسمس زوم میتینگ داشته باشیم و یه سلکشن ده تایی عکس از بهترین لحظات 2020 رو با بقیه شریک بشیم، همینطور کوکی بپزیم که من در این قسمت هیچ نظری ندارم!


اینگرید برام سوپ گیاهی درست کرد و استادم دسر گیاهی رو از رستوران گرفت و ضمن تشکر از برنامه ای که من داشتم براشون، خواستن این برنامه ی ناهار دسته جمعی رو هر ازچندگاهی انجام بدیم همگی...


پروژم گاهی خوب و گاهی کند و گنگ پیش میره...نمیدونم....توکل به خودش


پ.ن: کمتر به آسمان نگاه میکنم...




نظرات 2 + ارسال نظر
زینب جمعه 21 آذر 1399 ساعت 01:06

عزیزم موفق باشی

دسر و سوپ گیاهی

ممنونم زینب عزیز
برای روزها، برای فارس و حسین...آرزوی شادی بی اندازه بزرگ به دور از زشتی های دنیا

علیرضا سه‌شنبه 18 آذر 1399 ساعت 00:28

تا خبر دارم از او بی‌خبر از خویشتنم
با وجودش ز من آواز نیاید که منم

پیرهن می‌بدرم دم به دم از غایت شوق
که وجودم همه او گشت و من این پیرهنم

سعدی

پ.ن.
قد نری تقلب وجهک فی السماء

چی میشه یه نفر انقدر به وقت و به جا از نشونه ها میگه؟...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.